ADIN i sprai signen un conveni que millorarà el màrqueting i la comunicació corporativa de les empreses nàutiques.

7-febr.-2019 | Notícies del Clúster, Notícies del sector

Comparteix:

Barcelona, febrer de 2019.- SPRAI, l’empresa que ha impulsat l’innovador sistema d’enviament de notes de premsa del mateix nom i que funciona amb Intel·ligència Artificial (IA), ha signat un conveni amb l’Associació d’Indústries, Comerç i Serveis Nàutics, ADIN, que permetrà a les empreses nàutiques millorar el seu màrqueting i comunicació corporativa. L’acord estableix condicions avantatjoses a les empreses associades a ADIN per tal que puguin utilitzar sprai i gaudir “de la seva efectivitat i resultats en l’enviament de notes de premsa gràcies a a una base de dades molt àmplia, microsegmentada i actualitzada”, com expliquen Eudald Aymerich i Toni Arrebola, els seus socis fundadors. L’associació es mostra satisfeta amb l’acord i creu que “l’eina pot generar més visibilitat als mitjans de comunicació dels nostres associats”, segons Miquel Guarner, el seu secretari general.

El conveni, que té una vigència de dos anys, estableix que les empreses nàutiques associades a ADIN que contractin SPRAI rebran un 25% de descompte en els diferents plans de preus. L’acord també ofereix a les empreses que ho desitgin l’opció de contractar la redacció o la revisió de les notes de premsa o bé un servei de gabinet de premsa amb descomptes.

 

Base de dades actualitzada

SPRAI, que ha començat a funcionar aquest gener després d’un període de proves, compta amb una base de dades en què els propis periodistes, blocaires i influencers, localitzats a a l’Estat espanyol i Andorra, gestionen les seves dades i interessos, un fet que “assegura que estigui sempre actualitzada i que els contactes rebin només informació que els pugui ser útil”, afirma Arrebola. També incorpora la Intel·ligència Artificial, que llegeix les notes de premsa, per tal de realitzar la millor segmentació de destinataris; a més, compta amb una gestor visual per personalitzar-ne el disseny i una guia de recomanacions per augmentar la qualitat. Una vegada s’ha enviat la nota de premsa, facilita als usuaris el contacte dels destinataris que s’hi han mostrat interessats i proporciona gràfics i estadístiques de cada enviament.

Sobre SPRAI

Concebut com el primer sistema d’enviament de notes de premsa amb Intel·ligència Artificial del mercat, sprai és també el Software as a Service (SaaS) pioner en el sector del màrqueting i la comunicació corporativa, un sistema que ofereix als usuaris la possibilitat de realitzar ells mateixos tant l’enviament com el seguiment de les notes de premsa. Compta, a més, amb una base de dades de qualitat i permanentment actualitzada gràcies, en part, a la contribució dels mateixos periodistes, influencers i blocaires que en formen part i que gestionen les seves dades i interessos. Els seus dos impulsors, el periodista i director de comunicació Eudald Aymerich Jou, fundador de Monmar Comunicació i vinculat al sector nàutic, i el programador Toni Arrebola, soci fundador de Ciclick, amb dos perfils professionals que es complementen, van començar a desenvolupar el projecte fa quatre anys després d’adonar-se de la necessitat de les empreses i professionals de la comunicació de millorar els seus sistemes d’enviament de notes de premsa. Per poder posar en marxa el sistema, han requerit una inversió de 30.000 euros. La iniciativa, que ha començat a funcionar aquest 2019 des de Vic, preveu incorporar mig miler d’usuaris durant el primer any de funcionament.

https://sprai.io/

 

Sobre ADIN

Constituïda al 1969, l’Associació d’Indústries, Comerç i Serveis Nàutics (ADIN), aglutina i defensa els interessos de més de 200 empreses i associacions i entitats del sector nàutic que representa. Amb seu a Barcelona, el seu objectiu és donar suport i promoure el sector nàutic i la indústria turística de qualitat així com difondre l’oci nàutic actiu entre la societat seguint un model de creixement sostenible. Aposta pel desenvolupament del turisme nàutic com a principal activitat dinamitzadora del sector i, per això, considera cabdals les activitats de les estacions nàutiques, el lloguer nàutic, la pesca esportiva i els centres de busseig. Interlocutor de les diferents administracions en temes nàutics i promotor del Saló Nàutic de Barcelona, ha organitzat diferents esdeveniments nàutics d’èxit, com fires, premis empresarials, etc. El seu paper ha estat clau en el desenvolupament de la nàutica a Catalunya l’últim mig segle.

NdP CONVENI ADIN – SPRAI Febrer 2019 CAT

¡SUBSCRIU-TE A LA NEWSLETTER!

He llegit i accepto la política de protecció de dades