Blog d'Adin

SETMANA DEL COMERÇ

Apunta’t a la 4a edició de la Setmana del Comerç amb l’Àrea de Comerç del CCAM

Com ja sabreu, del 23 al 29 de març es celebra la 4a edició de la Setmana del Comerç. Enguany és dedicada a 4 eixos: Territori, Persones, Sostenibilitat i Tecnologia. És en aquest quart eix, el de la TECNOLOGIA,  on hi posem un especial interès, atès que innovar tecnològicament les empreses de comerç i serveis és dels pilars forts dins de l’Agenda 20-21 de l’Àrea de Comerç del CCAM.

Com sabeu, dins de les línies de subvencions amb la que conta l’àrea hi ha la de Suport a la transformació digital de les empreses. Es troben en molts casos, que els comerciants tenen ganes de transformar-se tecnològicament però no troben el temps ni la manera de fer-ho i sovint es tracta de tecnologies desconegudes. Amb la voluntat d’apropar el comerç a les empreses tecnològiques en aquesta 4a edició de la Setmana del Comerç es torna a apostar pel Retail Technetworking, un espai amb caràcter interactiu on més de 20 empreses tecnològiques exposen d’una manera molt participativa les diferents solucions que ofereixen per al sector i que es celebra el proper 27 de març de 10:00h a 15:00h a la Sala d’Exposicions del Campus de la Ciutadella de la UPF.

 

Activitat d’ADIN

Des d’ADIN hem pensat en organitzar un Tour personalitzat per la nostra asociació de la mà de l’Àrea de Comerç del CCAM que tindria lloc el proper 27 de març de 10:00h a 15:00h a la Sala d’Exposicions del Campus de la Ciutadella de la UPF.

En el cas que vulgeu inscriure-us és necessari que envieu un missatge al correu d’ info@adin.cat

A dia d’avui tenim confirmades les següents tecnologies:

  • Cartelleria digital amb analítica de dades
  • Connexió wifi sense necessitat de contrasenya
  • Projectes de realitat augmentada
  • Intel·ligència Artificial per a la gestió de botigues
  • Sistemes de clik&collect digitalitzats amb congelació, temperatura ambient i alta temperatura
  • Sistemes de mesura de l’experiència de client per millorar el procés de venta
  • Market Place
  • Sistemes d’anàlisis de les emocions en el procés de compra
  • Sistemes integrals de solucions tecnològiques online per la gestió de l’empresa
  • Anàlisis del fluxe de gent
  • Anàlisis per obrir, expandir o traslladar un negoci
  • Gamificació
  • Blockchain
  • Codis QR
  • Etiquetes digitals
  • Creació de pàgines web i Estratègia digital
  • Optimització del packaging per la venda online
  • Pagaments sense contacte
  • Digitalització de l’experiència de compra per generar noves maneres de comunicar amb els clients

 

Programa

Finalment us adjuntem el programa complert de CCMA perque podeu obtenir la informació al complert.

Programa CCMA

Inscriu-t’hi

fes click aquí 



Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació 'aquí'

ACEPTAR
Aviso de cookies